Winner Copperhead Giveaway

Friday, September 26, 2014



Lieve lezers, omdat deze giveaway gelinkt was aan de Tower Award competitie in Kortrijk, ben ik fier dat ik jullie mag meedelen dat Copperhead de Tower Award voor 'Kortrijks Product van het Jaar' in de wacht kon slepen. Door deze win, kan ik de fles Copperhead gin onder de geregistreerde stemmers verloten.

Eerst wil ik graag alle mensen bedanken die hun stem uitbrachten en zo de award mogelijk maakten voor het Copperhead team. Het is fijn om te zien hoe de mensen stemden & hoe het product gesmaakt wordt door het publiek.
Daarnaast wil ik ook graag het Copperhead team bedanken die deze giveaway mogelijk maakten.

De winnaar werd willekeurig gekozen door het Rafflecopter systeem om de uitkomst eerlijk te laten verlopen. Noch ik, noch het Copperhead team veranderde de uitkomst.
En dan nu, om jullie van alle spanning te verlossen. De winnaar van de Copperhead gin fles is...
______________________________________________

Dear readers, as this giveaway was linked to the Tower Award competition in Kortrijk, I am very happy to announce that Copperhead as won the Tower Award for 'Kortrijks Product of The Year'.

For that matter I can now announce a winner here on the blog who gets a Copperhead gin bottle.


First of all I want to thank all the voters who made this award possible for the Copperhead team. It is a pleasure to see that people care & that Copperhead gin is appreciated by the people. I also want to thank the Copperhead team for making this giveaway possible.

A random winner was picked by the Rafflecopter widget to make this contest fair and square. Neither I nor the Copperhead team had a say in the outcome.
Without further ado, the winner of the Copperhead competition is...

a Rafflecopter giveaway

Thank you & congratulations to the winner!

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.