2 years Sweet Lily Rose

Thursday, October 30, 2014


Hallo allemaal! Afgelopen zaterdag werd de blog 2 jaar & ik geloof dat ik jullie een give away beloofde. Afgelopen jaar ging zo snel voorbij & met de weinige tijd die ik had om te bloggen, ben ik blij dat ik er nu weer tijd voor vind & kan maken. Als je nieuw bent op de blog, welkom & veel plezier, als je de blog al enige tijd volgt, bedankt voor de steun & liefde!

Voor diegene die Sweet Lily Rose reeds volgden, jullie weten dat ik een voorliefde heb voor het merk Rainpharma -jullie kunnen alles hier lezen- Ik was onmiddellijk verkocht toen ik de producten voor het eerst probeerde & nu kan ik me geen leven voorstellen zonder enkele van die toppers. Om die reden besloot ik 2 producten die ik het meest gebruikt van het merk weg te geven. De Rainpharma Advanced Precleanser & de Rainpharma After Oil in Lemony Vanilla Hugs.

Als je geïnteresseerd bent om het merk & de producten te leren kennen, of je wil gewoon je voorraad aanvullen, doe dan gewoon mee. Helaas is deze giveaway enkel open voor lezers die in België wonen.

a Rafflecopter giveaway

Hi everyone! Last Saturday the blog turned 2 & as I believe, I promised to do a give away. Last year went by so fast & without a lot of time to do blogging I am so happy that I now can find & make the time to blog. If you're new here, welcome & enjoy, if you have been following me already, thank you for the support & love! 

For those of you who have been reading Sweet Lily Rose before, you know that I have quite a love for the brand Rainpharma -which you can read all about here- I was immediately sold when I tried out the products & I couldn't bare to life without a few of them. Therefor I decided to give away 2 of my most used products from the brand. The Rainpharma Advanced Precleanser & the Rainpharma After Oil in Lemony Vanilla Hugs.

If you are intrested in getting to know the brand & products, or you just want to fill your stash, then enter this giveaway. Unfortunately, this give away is only open for readers that live in Belgium.

Fingers crossed & good luck!

Love, Tessa.

2 comments:

  1. Ik kom je blog nu pas tegen, zo jammer! Heb wat artikels van je opgezocht en ik vind je schrijfstijl erg leuk :) En het is natuurlijk altijd leuk om Belgische blogs te ontdekken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww, zo'n lieve comment! Bedankt voor het compliment! Belgische blogs ontdekken vind ook ik erg leuk. Kom zeker nog terug.

      Love, Tessa.

      Delete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.