Current wishlist

Friday, October 17, 2014




Als je mijn wishlist onder handen neemt kan je waarschijnlijk voor jezelf uitmaken wat ik erg leuk vind op dit eigenlijke moment in mijn leven. Ik ben helemaal into zwart... & wit & kleine details die een zwart stuk net dat tikkeltje interessanter maken. Daarnaast shop ik het liefst tassen en schoenen... ze passen nu eenmaal altijd, ook tijdens de slechtste periodes aka als ik het gevoel heb dat geen enkel kledingstuk me past - laten we dramatisch zijn -


Met de herfst die volledig op gang is & de winter die om het hoekje loert, spaar ik voor een nieuw paar booties. Vorig jaar schafte ik mezelf een paar Timberlands aan, maar sinds de winter niet was wat ik verwacht had - het was meer een verlengde herft, jap geen witte kerst -, heb ik ze niet zoveel gedragen & versleet ik mijn zwarte enkellaarsjes van Karen Millen indeplaats. Dus ik heb een nieuw paar nodig, & Sam Edelman heeft zo'n paar voor me staan.
Nike Roshe Run is het item die ik nodig heb als ik comfortable wil zijn doorheen de dag. Ik probeerde Nike iD uit op hun website & dit ontwerp kwam eruit - nooit eerder gezien *kuch*- Ik wilde het paar volledig zwart/wit, maar toen ik de tab zag om een gemarmerde zool toe te voegen was ik verkocht.

De laatste jaren loop ik altijd met dezelfde tas rond. Het zag elk feestje waar ik naar toe ging, eindigde meerdere keren plakkerig van het bier & andere dranken & heeft zijn beste tijd nu wel gehad. Om die reden heb ik mijn oog laten vallen op een handtas van Neuville, een Belgisch merk. Voor een bedrag over de € 300,00 voor deze tas moet ik echt gaan sparen, maar dromen zijn er om waar te maken, toch?
In tussentijd zal ik mijn geld investeren in iets dat terugkomt uit het verleden, maar op een erg goede manier. Avalanche, ook een Belgisch merk, ontwerpt een nieuwe versie van de turnzakjes die je meenam als kleine meid/jongen naar de turnles. De stofjes zijn erg mooi & dat ik geen handtas mee moet nemen als ik ga shoppen maakt me zo blij. Ik heb geen foto geplaatst van deze tas omdat ze op aanvraag gemaakt worden, maar van zodra de mijne wordt geleverd schrijf ik er zeker iets over! Neem voorlopig een kijkje op hun website als je meer wil weten.

Wat staat op jouw huidige wishlist?
______________________________________________
Tackling my wishlist you can probably make up for yourself what I'm into in this current state of my life. I'm all about the black... & white & little details that make a black piece more intresting. Besides that, bags & shoes are my favorite items to shop... they always fit even in the worst case scenarios aka when I feel like I don't fit a single piece of clothing - let's be dramatic -

Being in full fall season & with winter lurking around the corner I am saving up for a new pair of boots. Last year I bought myself some Timberlands but since winter wasn't what I expected it to be - it was more like autumn was extended, insert no white Christmas - I didn't got much wear out of them & I wore down my Karen Millen booties. So I need to get myself another pair of booties & Sam Edelman got that well covered.
Nike Roshe Run is the item I need when I want to be comfortable. I tried out the Nike iD where you can personalize your shoes & this is what I came up with - never seen before *cough*- I wanted it to be all black & white but when I saw the tab to add a marbled sole. I was sold.

Past few years I have been running around with the same bag. It has seen every party that I went to, ended up being sticky from beer & other booze afterwards & has had its best years now. So I am having an eye on this bag from Neuville, a Belgain brand. I really need to save up for this one as it costs over € 300,00. Dreams are there to be fulfilled right?
In the meanwhile I will invest my money in something that comes back from the past, but in a really good way. Avalanche, also a Belgian brand, designs a new version of the gymbag you used to take to school as a little girl/boy. The fabrics look really lovely & to not carry around a purse when you go shopping makes me all the more happy. I do not have a picture of the one I want as they make the bags on request. Take a look on their website & I will tell you more about the when mine gets deliverd.

What is on your current wishlist?

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.