Inspiration: 'Looking back on International Biennale Interior 2014'

Thursday, November 13, 2014








Hallo allemaal! Ook al woon ik nog bij mijn ouders thuis, ik hou van prachtige interieurs - aka de interieurs die je terugvindt op Pintrest, daar heb ik mijn denkbeeldige huis - Omdat ik niet echt vertrouwd ben met de merken in deze sector & omdat ik geen eigen huis heb om in te richten, houd ik het vandaag maar bij inspiratie. Deze foto's werden genomen op de Interieur beurs in Kortrijk. Elke 2 jaar kan je deze beurs gaan bezoeken & ik hou ervan om er rond te dwalen, op zoek naar inspiratie, om te kijken wat er veranderd is & om de creativiteit van anderen te bewonderen.
______________________________________________
Hi everyone! Even though I still live with my parents, I love beautiful interiors - aka Pinterst looking homes, I have my imaginary home living there - Since I am not familiar with brands in this industry & as I don't have a place of my own to furnish, I am just keeping it with the inspiration for today. These pictures were taken on the interior fair this year in Kortrijk. Every two year this internattional fair takes place & I just love to go there & wander around, looking for inspiration, to see what has changed & to admire some creative work.

Love, Tessa.


Brands in the pictures (random order): Claeys verlichting, Jan Kath Design, Wever & Duvré Lighting, Magnitude, Molteni&C, Atelier Vierkant, Jori & 2 I can't remember (my apologies for that, when you do, please let me know!)

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.