NOTD // Estée Lauder Pure Color Love Bite

Thursday, November 6, 2014

Estée Lauder Pure Color in Love Bite

Een nieuwe nails of the day, deze keer met een lakje van Estée Lauder. Vorig jaar kreeg ik met de kerstperiode de Blockbuster van Estée Lauder - serieus het beste cadeau ooit - waarin ook deze nagellak stak. Ik hou van de verpakking, een cupje kleur omgeven met glas met een gouden dop & logo. Lekker luxueus & dat is altijd fijn. Dit is, naast een glitterlakje van Chanel die ik ooit tijdens de solden kocht, de enige high-end naggellak die ik bezit & ik moet er zeker nog wat aanschaffen. Yves Saint Laurent & Dior lakjes staan op het verlanglijstje. Ik heb het gevoel dat de kleur wat lichter uitkomt op de foto dan die in het echt is - een ietwat donkere roze paarse kleur - Met 2 laagjes & een topcoat van Seche Vite kan je een eindje weg.

Wat is jou favoriete high-end nagellak? Tips zijn welkom!

Vergeet niet om mee te doen aan de '2 years Sweet Lily Rose give away'
______________________________________________
A new nails of the day and this time with a polish from Estée Lauder. Last year I got the Estée Lauder Blockbuster as I Christmas present - seriously, the best present ever - & this nail varnish was in it. I love the packaging, a cup of color with thick glass, a golden cap & logo. It is luxurious & that is always nice. This is, besides the glittery one from Chanel I once bought in the sales, the only high-end nail lacquer I on & I definitely need to buy me some more. Yves Saint Laurent & Dior polishes are on my wishlist. The color of this polish looks a bit lighter then it is in real life - a somewhat dark pink purple color - With 2 coats & a Seche Vite topcoat you are good to go.

What is your favorite high-end nail varnish? Any advice is welcome!

Do not forget to enter the '2 years Sweet Lily Rose give away'

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.