Christmas Wishlist 2014

Thursday, December 11, 2014













Hier hebben we mijn wishlist voor Kerstmis 2014. Ik hou van de gift sets dat heel wat merken uitbrengen tijdens deze periode & het is de ideale manier om een nieuw merk te leren kennen. Wat je krijgt in een gift set is meestal meer waard dan wat je ervoor betaalt, dus als je waar voor je geld wilt dan moet je zeker eens tussen de kerstcollecties gaan snuisteren. Ik kijk kijk al een tijdje uit naar deze Nike legging met motiverende tekst, ideaal om nog meer mijn best te doen naar een fittere ik & ik was zo gelukkig met mijn eerste Avalanche tas dat ik het super zou vinden om nog eentje in fake leder wit te hebben.

Als je zelf nog op zoek ben naar cadeau's - ja, ook om aan jezelf te geven - hieronder vind je de links waar je wat kan kopen!
______________________________________________
Well here we have my Christmas Wishlist for 2014. I love the gift sets a lot of brands do & I think this is an excellent way to discover a new brand. The insides of gift sets are most of the time more worth then you pay for it, so if we are talking value for money, this is definitely the way to go! The Nike legging works kind of motivational & I have been eyeing this one for a while & as I was so happy with my first Avalanche bag, I really would like to own another one, preferably white fake leather.

If you are looking for some gift to give - yes, I also mean to give yourself ;) - find all links below!

1. By Terry Baume de Rose set - € 63,50 via Net-A-Porter
2. Bobbi Brown Everything Eyes book - € 11,99 via bol.com
3. Nike Leg-A-See 'Just do it' - € 35,00 via Nike online
4. Avalanche bag - € 55,00 via Avalanch website
5. Lauren Conrad Beauty book - € 17,99 via bol.com
6. Nars Digital World Lip Pencil Coffret - approximately € 40,00 via Sephora
7. London Travel Case by Aesop - € 65,00 via Fin Du Jour
8. Aromatherapy Associates Ultimate Bath Jewels - € 63,50 via Net-A-Porter


Love, Tessa.

1 comment:

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.