What's in my Avalanche bag

Thursday, December 4, 2014













Voor de eerste keer laat ik jullie de binnenkant van mijn tas zien. Ik lees deze artikelen supergraag op andere blogs en ik vind het interessant om te weten wat er in die zware tassen zit die we allemaal meezeulen dag in dag uit.
Laat me je even zeggen, de belangrijkste reden waarom ik dit eigenlijk doe is omdat ik jullie deze prachtige tas / rugzak / rugzak van Avalanche wilde laten zien.

Deze schoonheid is een handgemaakt stuk, uniek en de meest praktische tas die ik ooit in handen had. Avalanche is opgericht door 2 vriendinnen, gevestigd in Gent, België. Ze brengen wat we allemaal droegen naar de sportlessen als kleine kinderen, maar gemaakt met de mooiste stoffen, de meest prachtige binnenkant en, als het mogelijk is natuurlijk, dan proberen ze jou persoonlijke idee erin te verwerken. Oh boy, laat me gewoon even terugkomen op de binnenkant van de tas. Het is glanzend & goud & heeft zo'n luxueus gevoel en de buitenkant is nog zachter! De andere pro's: bijna alles past erin, het is super handig om mee te nemen tijdens het winkelen - ow yeah, beide handen vrij om rond te grabblen -, je hebt niet het gevoel dat je schouder verlamd en ga zo maar door - deze lijst met voordelen wordt anders te lang - en vind je die name tag niet gewoonweg super?

Nu naar de inhoud van mijn tas. Ik heb altijd een lippenbalsem bij me, zeker tijdens de wintermaanden, en een lippenstift - het grootste deel van de tijd is er meer dan één... 6 misschien ... Ik heb problemen ... -, een tasje voor noodgevallen met papieren zakdoeken, dafelgan, tampons en haarrekker. Dan heb ik mijn portemonnee, kleine ding met al mijn klantenkaarten, mijn camera, mijn agenda en de laatste zijn de stress less roller ball van This Works & een staaltje van de Day Wear concealer van Estée Lauder.

In het geval dat je benieuwd  bent & wat extra informatie over Avalanche wil, dan kan je terecht op Facebook of hun website.
______________________________________________
For the first time I am showing you the insides of my bag. I love to read these articles on other blogs & I find it intresting to know what is in those heavy bags that we all carry around day in day out.
Now let me tell you, the main reason why I am actually doing this is because I wanted to show you guys this beautiful bag/backpack/rucksack from Avalanche.

This beauty is a handmade piece, unique & the most pratical bag I ever owned. Avalanche was created by 2 friends based in Ghent, Belgium. They bring back what we all wore to gym as little children, but made with the prettiest fabrics, the most goreous insides and, if it is possible of course, they take your own ideas into account. Oh boy, let me just recap the inside, it is shiny & gold & has such a luxureous feel & the outside is even softer! The other pro's of this back: it fits almost anything, is super handy to carry around while shopping - ow yeah, both hands free to grab around -, you don't have the feeling like one schoulder becomes numb and so on - this list would get way to long - & don't you just love the name tag?

Now about what is in my bag. I always carry around a lip balm, definitely during the winter months, & a lipstick - most of the time there is more then one, like up to 6 maybe... I have issues... -, an emergency bag with some tissues, dafelgan, tampons, hairband. Then I have my wallet, little map with all my loyalty cards, my camera, agenda & the last bits are the This Works stress less roller ball & a sample of the Day Wear concealer from Estée Lauder.

In case you were wondering where you can find some extra information about the Avalanche bag, you can find them on Facebook or their website

Love, Tessa.