Estée Lauder Blockbuster 2014 Holiday Set

Thursday, January 8, 2015


Kerstmis betekende dit jaar opnieuw een overload aan kerstgeschenken in beautyland. Bij elk merk valt wel iets te bespeuren en meestal bieden zij verschillende opties aan. Mij niet gelaten, ik hou van deze pakketten! Ze worden gelanceerd voor de kerstperiode écht begint - Ik begrijp niet dat mensen het ok vinden om de kerstboom uit te halen voor Sinterklaas voorbij gekomen is? Nuja swat... - & dus ideaal om mijn mama te voorzien van een verjaardagscadeau met wat luxe.

Je moet weten, mijn mama is veel minder bezig met make-up en skincare dan ik. Ze heeft wat basics liggen, maar gebruikt die enkel en alleen op zon- en feestdagen & als ze ergens uitgenodigd is. Ik weet dat ze erg zuinig met alles omgaat & dat haar mascara meegaat tot er niets mee vanaf komt.
Vorig jaar kreeg ik met veel liefde - en nog meer hints van mijn kant - de Estée Lauder Blockbuster onder de kerstboom. Toen ik deze van dit jaar spotte in de winkel wist ik dat dit ideaal zou zijn voor mama. Kwaliteitsproducten samen verpakt in een mooi beautycase, hiermee kan ze nog jaren verder.

De inhoud: Pure Color luxe palet voor ogen en wangen met 12 oogschaduwen, Pure Color luxe palet met 3 kleuren lipgloss, 3 Long Lasting lippenstiften, intens kajaloogpotlood, wimperbevorderende volumemascara, luxe staal Advanced Night Repair Complex ||, luxe staal Revitalizing Supreme globale antiverouderingscrème & een milde oogmake-up remover.

Als je weet dat je tussen de € 25,00 - € 35,00 aan een lipstick betaald & dat deze set € 90,00 kost in de winkel of online... ben je aan het rekenen? Dit is zo bij de meeste sets, de waarde is hoger dan wat je ervoor betaald. Als je geluk hebt kan je er eentje vinden met wat korting tijdens de solden!
________________________________________

Once again, this year Christmas meant a shitload of christmasgifts in beautyland. Almost every brand has different options and I think it's awesome! These always launch quite some time before the Christmasperiod actually starts - I really do not understand why people think it is ok to put out the Christmastree when Saint Nicholas hasn't even come around? ... - & so this is ideal to pick out a gift for my mom with a luxureous feel.

You have to know, my mom is way less intrested in make-up & skincare than me. She has some basics, but only uses them on Sundays & Holidays or when she's invited somewhere. I know she's very careful with what she has & her mascara lasts forever until nothing comes off anymore.

Last year I received with much love - & even more hints from me - the Estée Lauder Blockbuster as a present under the Christmastree. When I spotted the one from this in the perfumery I knew this would be the ideal gift for my mom. Qualityproducts with perfect packaging & a nice train case, this will go a long way.

The content: Deluxe Pure Color Eye & Cheek Palette with 12 eyeshadows, Deluxe Pure Color Gloss Palette with 3 colors, 3 Pure Color Long Lasting Lipsticks, Pure Color Intense Kajal Eyeliner, Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara, luxury sample Advanced Night Repair Complex ||, luxury sample Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Creme & Gentle Eye Makeup Remover.

If you know that the price for a lipstick is between € 25,00 - € 35,00 & that this set costs € 90,00 in store or online ... you're doing the math? With most sets you get a great deal, the value is higher that what you pay for it. Maybe if you're lucky you can pick one up during the sales!

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.