Happy 2015 !

Saturday, January 3, 2015


Dat het beste nog moet komen dat is zeker. De afgelopen weken tijdens de kerstperiode nam ik voor mezelf. Ik had verlof & spendeerde die volledig aan de vrienden, familie & de boyfriend natuurlijk. Ik hoop dat jullie net zoals ik de tijd genomen hebben om te genieten & tot rust te komen. Ik wil jullie het beste toewensen voor 2015, Dat dit voor jou een super jaar mag worden! Tot snel!
______________________________________________

That the best is yet to come, that is for sure. Past few weeks I have been taking some time for myself. I had some time off from work & enjoyed every minute of it with friends, family & the boyfriend of couse. I hope you also took the time to enjoy & to unwind. I want to wish you all the best for 2015. That this may be an awesome year for you! See you soon!

Love, Tessa.

Source picture: Kekootje