Make my day Monday #9

Monday, January 12, 2015



Maandag, waarschijnlijk de minst geliefde dag in de week & voor velen het begin van de werkweek. Om deze dag wat dragelijker te maken & toch ietwat interessant, schotel ik jullie het beste voor van beauty, nieuwtjes, inspiratie en alles tussenin. Deze week ook een woord van solidariteit.

Het begin van het jaar bracht ook goede voornemens met zich mee. Ik startte vorig jaar al om wat sportiever uit de hoek te komen, maar dit jaar moet het nog beter. Enkele dagen na de start zag ik de challenge van Yoga with Adriene, de 30 days of yoga with Adriene. Ik doe niet alle dagen op rij en sommige vul ik aan met een andere workout of ik doe er iets anders tussen. Wat zijn jou favoriete workouts?

Clarins Instant Light Lip Comfort Oil, ik las er voor het eerst over op It-Girl.be. Onlangs kocht ik een gezichtsolie van The Body shop, helemaal fantastisch. Ik ben al langer fan van de Rainpharma After Oil & ook hun massageolie werkt aangenaam op de huid. Een olie voor de lippen, hier raak ik zeker aan verkocht. Mid-januari in de winkels. Ik kan niet wachten...

Vorig jaar lanceerde blogger & Youtuber Zoella haar eigen boek, maar ook een kleine beauty/bodylijn met o.a. een fizz bar. Wat ik het leukste vond van de verzameling waren de make-up tasjes. Die met de afbeelding van haar cavia's waren super schattig, maar deze roze met gouden bollen & opschrift wil ik héél erg graag! Prettiness all over!

De Nikon D5200 speelt al langer in mijn gedachten. Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe, meer professionele camera & nu ik het geld bij elkaar gespaard heb, denk ik dat dit mijn nieuwe liefde wordt!

Met alles wat zich afgelopen week afspeelde, wilde ik toch even de aanslagen op o.a. Charlie Hebdo aanhalen. Hiermee wil ik mijn medeleven betuigen aan alle familieleden en vrienden die iemand verloren hebben. Dit gaat niet meer om religie, dit is gewoon te gek voor woorden. Doe die wapens weg & leer de mensen om je heen lief te hebben, hoe verschillend die ook mogen zijn, welke mening zij ook mogen hebben #jesuischarlie #jesuisachmed 
______________________________________

Monday, probably the least favourite day of the week & for many the start of the workweek. To make this day more bearable & somewhat interesting I am serving you the best of beauty, food, news, inspiration & everything in between. This week also a word out of solidarity.

The beginning of the year also brought me some resolutions for the 365 days that are coming. Last year I already started my journey to be more sportive, but this year I must continue and try even harder. A few days after it had started on Yoga with Adriene, I spotted the challenge 30 days of yoga with Adriene. I will try to finish the challenge, but with some other workouts in between to make it more variable.

Clarins Instant Light Lip Comfort Oil, I first read about this on Kim her blog It-Girl.be. Recently I bought a facial oil from The Body Shop, absolutely amazing. I have been a big fan of the Rainpharma After Oil for a while now & also their massage oil has me convinced. An oil for the lips? YES PLEASE! Mid-January in stores. Can't wait ...

Last year, blogger & Youtuber Zoella launched her own book, but also a small beauty-/bodyline with a fizz bar among others. What I found to be really cute in her line where/are the beauty bags. The one with the print of a guinea pig is so adorable, but really this light pink one with golden bulbs & the inscription is what I want. Prettiness all over!

The Nikon D5200 has been on my mind for quite a while now. I am looking for a new, more professional camera & now I have saved up enough money I think this will be my now love to be!

With everything that has happened the past week, I wanted to do just cite the attacks including Charlie Hebdo among many others. With this I want to express my condolences to all family and friends who have lost someone. This is not about religion, this is just outrageous. Put those guns away & learn to love the people around you, however different they may be, what opinion they may have! #jesuischarlie #jesuisachmed

Love, Tessa.
Source pictures: www.beautyalmanac.com, Vlaamse Journalisten Vereniging

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.