With a birthday comes a wishlist

Friday, February 6, 2015


Met mijn verjaardag die eraan zit te komen, dacht ik van nog even een paar zaken op te lijsten die op m'n wishlist staan. Deze keer minder beauty gerelateerd dan gewoonlijk, maar met een lach op m'n gezicht ga ik al een heel eind.

1. Mijn aandacht voor boeken werd de afgelopen maanden weer steeds groter. Ik lees heel wat online, maar een boek of magazine in de hand vind ik toch stukken gezelliger en rustig. Na heel wat beautyboeken volgen deze er deze keer meer lifestyle gericht: Het Body Book van Cameron Diaz & Boost door Goedele Leyssen.

2. Minimalistisch, simpel & fijn, zo zie ik mijn juwelen het liefst. Toch om dag in, dag uit te dragen. Ze maken een outfit dat tikkeltje interessanter zonder al te veel de aandacht af te leiden. Deze ketting en oorringen zijn van het merk I.Ma.Gi.N. Jewels. Stuk voor stuk prachtige juwelen van Belgische makelij.

3. Hier sluipt dan toch wat beauty in, - I couldn't resist - Met mijn voorliefde voor Estée Lauder producten op zowel make-up en skincare vlak, was ik ook super enthousiast bij het horen van de komst van dit Enlighten Dark Spot Correcting Night Serum. & ook voor de ogen ben ik aan iets nieuws toe: de hydraterende oogcrème van Bobbi Brown staat momenteel bovenaan m'n verlanglijst - & om eerlijk te zijn, daar zit de verpakking voor heel wat tussen -

4. & 5. Laat me dit even duidelijk maken, ik ben geen fanatiek sporter - eerder Sporty Spice in het rond springend - maar als ik het die paar keer in de week doe, dan het liefst in stijl en met leuk materiaal. Met deze Nike Performance Essential Yoga Kit probeer ik m'n wekelijkse yogaoefeningen te onderhouden & met de kettlebell van Domyos ben ik klaar voor een nieuwe challenge.

6. Liesbeth heeft de meest leuke webshop met geweldige spulletjes om het huis op te vrolijken. Nu niet dat ik al op mezelf woon, maar enkele kleine potjes hier en daar om wat kaarsjes in te stoppen en die 2 koperen bakjes om m'n bureau wat meer op te ruimen... Ik weet het goed uit te leggen, maar deze aankopen kan ik zeker verantwoorden! & het potje met 'This is my happy place' is exact wat mijn kamer nodig heeft - want mijn kamer is mijn happy place, mijn bed is daar - Meer van deze leuke zaken op Wander & co, en vergeet zeker dat magazinerek even te checken - LOVE IT, mijn budget wat minder
______________________________________

With my birthday is coming up, I thought I would just list up a couple of things  that are on my wishlist. This time less beauty related than usual, but with a smile on my face I can go a long way.

1. Within the last few months I got back into reading books. I read a lot online, but a book or magazine feels just that bit more cosy & takes my mind of things. After a lot of beauty books I thought it would be nice to have something more lifestyle oriented; The Body Book Cameron Diaz & Boost by Goedele Leyssen.

2. Minimalist, simple and fine, that is how I prefer my jewellery to wear day in and day. They make an outfit that little bit more interesting without much to divert attention. This necklace and earrings are from the brand I.Ma.Gi.N. Jewels. Every piece is amazing & made in Belgium.

3. There still sneaks in a bit of beauty - I couldn't resist - With my love for Estée Lauder products in both the makeup and skincare range, I was super excited when heard of the arrival of this Enlighten Dark Spot Correcting Night Serum. And also for the eyes I'm ready for something new: the Hydrating Eye Cream from Bobbi Brown is currently at the top of my wish list - and to be honest, the packaging has something to do with it -

4. & 5. Let me make this very clear, I am not an avid athlete - rather Sporty Spice jumping around from time to time - but if I do some sort of sport several times a week, then preferably do this in style and with fun material. With this Nike Performance Essential Yoga Kit I try to maintain my weekly yoga exercises and with the kettlebell from Domyos I am ready for a new challenge.

6. Liesbeth has the most fun shop with great stuff to decorate the home. Not that I live by myself, but a few small pots here and there to put in some candles and two copper trays, to clean up my desk a little more, would make my room that bit more interesting. I know how to explain it well, but I can certainly justify these purchases! And the jar 'This is my happy place' is exactly what my room needs - because that is my happy place, my bed is there - More of these fun things on Wander & co, and do not forget to check that magazine & paper storage - LOVE IT, my budget a little less -

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.