Make my day Monday #10

Monday, May 4, 2015



Maandag, waarschijnlijk de minst geliefde dag in de week & voor velen het begin van de werkweek. Om deze dag wat dragelijker te maken & toch ietwat interessant, schotel ik jullie het beste voor van beauty, nieuwtjes, inspiratie en alles tussenin.

Mijn favoriete ontbijt? Bananenpannenkoekjes! Easy, snel, lekker en gezond op de koop toe - als ik die choco er van tussen zou laten toch, but I can't! - Een recept heb je hiervoor niet nodig, enkel 2 eitjes en een rijpe banaan. Plet die banaan - werkt ook als je enige frustraties wil wegwerken - voeg de eitjes toe, mengen, in de pan bakken en klaar! Wil je het helemaal gezond, laat dan vooral de choco weg en gebruik enkel het eiwit in plaats van het volledige ei.

Met een verhuis in het vooruitzicht wordt er heel wat inspiratie voor het interieur opgezocht. In enkele winkels kwam ik deze 'Wire basket' van ferm LIVING tegen. Ideaal om die mooie, zalig zachte plaids in op te bergen, want geef toe, sommige mogen toch wel echt gezien worden. Dit mintgroene exemplaar staat alvast erg hoog op mijn wishlist,

Dior Tie Dye Nude Tan blush in Coral Sunset behoort tot de 2015 lentecollectie van Dior - alsof dat nog niet duidelijk was - Kijk nu toch even naar deze prachtige blush, ik ben helemaal verkocht. Dit is echt mooi! Ik ga hem nog even swatchen in de winkel, maar deze wil ik toch wel erg graag in mijn make-up tas om de lente en zomer door te komen - insert emoji met hartjesogen maar -

Deze Ella Blue handtas O My Bag sprong me in het oog toen ik aan het ronddwalen was in Gent met de boyfriend en we het leuke winkeltje Ampersand binnenstapten. Hoe erg ik ook van mijn Avalanche rugzakjes houd, een handtas staat soms toch net iets meer 'chique'. Eenvoudig met kleine details, maar genoeg ruimte om al mijn spullen in te bewaren.
___________________________________________________
Monday, probably the least favourite day of the week & for many the start of a workweek. To make this day more bearable & somewhat interesting I am serving you the best of beauty, food, news, inspiration & everything in between.

My favourite breakfast? Banana pancakes! Easy, quick, super tasty and even healthy - if I would leave the chocolate spread out, but I can't! - You don't need a recipe for this, just 2 eggs and 1 ripe banana. Mash the banana - this works wonders when you have some frustrations going on - and add the eggs, stir, bake in a pan and you're done! If you want to do this really healthy, leave out chocolate and only use the egg white instead of the whole egg.

With a move coming up, we have been looking for a lot of interior inspiration. I came across this 'Wire basket' from ferm LIVING. Ideal to stores those beautiful, soft plaids, because admit it, some of them are real gems. This mint green basket is on top of my wishlist.

Dior Tie Dye Nude Tan blush in Coral Sunset is part of spring collection 2015 of Dior - like this wasn't obvious yet - Just look at this beauty, I probably should close my mouth & stop drooling now. This is really pretty! I just need to walk by a store to go and swatch the product, but this is definitely a 'must buy' to put in my make-up bag and be ready for spring and summer - you may insert heart-eyed emoji now -

This Ella Blue purse from O My Bag caught my eye while I was wandering around in Ghent with the boyfriend and we entered the super pretty shop Ampersand. Even with the love I bear for my Avalanche bags, a purse sometimes is just a tad bit 'fancier'. Simple with a few little details, but with enough space to carry all my personal clutter.

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.