My first Chanel ... Lipstick

Thursday, September 17, 2015


Oh ja, I felt spendy! Een tijd terug was ik op zoek naar een nieuwe lippenstift, een donkere bessenkleur. Op verschillende blogs & Pintrest zag ik een soortgelijke kleur voorbijkomen. Na een namiddag swatchen van producten uit de supermarkt, vond ik niet meteen het kleur die ik voor ogen zag - Ben ik de enige die het niet zo begrepen heeft op lipkleurtjes met 'brokken' glitter? - Zo eindigde ik aan de kassa van de parfumerie met de Chanel Rouge Allure Luminous Intense in élégante 149. Met een satijnen finish die perfect houdt, jep zelf tijdens die ene emotionele vreetbui.
Met ingrediënten zoals zoete amandelolie, groene thee en sappanhout om de kleuren te beschermen langer te kunnen dragen, maar ook om je lippen te verzorgen en niet uit te drogen.

Ik houd van deze kleur en de formule én er zijn meerdere om uit te proberen. Ik lonk alvast naar de Rouge Allure Velvet collectie, even zien of de matte collectie net zo goed is.
_________________________
Oh yes, I felt spendy! A while back I was looking for a new lipstick, a dark berry colour. I saw an alike colour passing on different blogs & Pinterest. After swatching lippy colours in the drugstore the whole afternoon I wasn't happy with the outcome - am I the only one who doesn't like chunky glitter? - That being said, I ended up at the register of the perfumery with the Chanel Rouge Allure Luminous Intense in Elegant 149. The colour has a satin finish that holds perfectly, yes, even when you're in a hangry mood & cannot help yourself.
Ingredients such as sweet almond oil, green thee & sappan wood are there to not only protect the colour and lengthen the wear ability, but also to prevent the lips from feeling dry.

I love this colour and the formula and there are different colours to pick from. My head is already turning to the Rouge Allure Velvet collection, I need to look if the mattes are as good.

Chanel Rouge Allure
Lumious Intese Lipstick - about € 33,00