C h a r l e s

Thursday, October 22, 2015










Maak kennis met deze kleine man, Charles. 2 jaar oud en zo'n mooie, leuke jongen. Hij is het jongste kind van mijn vriend en hoewel hij op een moeilijke leeftijd, hij is een levendige, gelukkige, kleine rakker. Kijk maar naar zijn glimlach, zo wil je ze altijd zien. Ik ben dol op deze kleine man en de liefde die je krijg is zo groot. Ik nam camera terwijl hij aan het spelen was in bed met mijn man. De meest grappige momenten als je het mij vraagt. Ik hoop een aantal foto's van zijn oudere, kleine, broer Leon te kunnen nemen en van hen samen. De foto's vind ik zo erg leuk dat ik ze graag met jullie wilde delen.

Charles draagt een shirt van Organic Zoo, verkrijgbaar in bij Wander & Co.
_________________________
Meet this little guy, Charles. 2 years old and such a lovely, cute boy. He's the youngest child of my boyfriend and although he's at a though age, he's a jumpy, happy, little fella. Just look at his smile, you wouldn't want to have it any other way. I have grown fond of this little man and the love he gives back is so major. I got my camera out while he was playing in bed with my man. The most funny moments if you ask me. I hope to shoot some pictures of his older, little, brother Leon as well, and even of them together. I wanted to share these pictures as I love these so much.

Charles is wearing a shirt from Organic Zoo, available in the Wander & Co shop.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.