Essie 'in the lobby'

Thursday, October 8, 2015





Eerder was er Essie wicked, maar nu ben ik gek op Essie in the lobby. Dit lakje gaat iets meer naar de paarse kant, een donkere bessenkleur. Een donkere wijnrood-achtige kleur en ik ben helemaal verkocht. Ik nam deze mee toen ik toilet papier aan het shoppen was - gezellig, ik weet het, maar we doen het allemaal - en bij het langslopen aan de Essie stand kon ik niet vertrekken zonder.

Perfecte kleur voor de herfst en winter. En zoals je misschien wel weet, werk ik aan de receptie in een hotel - in het geval je dit niet wist, leer meer over mij op mijn 'about' pagina - deze nagellak 'in the lobby' werd voor mij gemaakt.
_________________________
Before there was Essie wicked, but now I am all about Essie in the lobby. This one is a little more on the purple, berry kind of side. A dark red wine kind of colour and I'm in love. Picked this out while I was out shopping for some toilet paper - fancy I know, but we all do it - and as I passed the Essie stand I just could leave without a colour that I was feeling.

Perfect colour for autumn and winter. And as you might know, I work at the reception of a hotel - if you didn't know, you can learn more about me on my about page - so 'in the lobby', this was made for me!


Limited edition from the Essie fall collection.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.