My PM skincare routine

Thursday, October 1, 2015


Naast het verlossen van de borsten van hun gevangenis voor de dag, is het beste gevoel je makeup verwijderen. Tijdens de dag heb ik het gevoel dat mijn gezicht de makeup opeet. Er blijft niet veel van over als ik thuiskom, buiten een glimmend, 'vettig' laagje. Omdat je gezicht tijdens de dag veel te verduren krijgt, is het heel belangrijk om om je huid goed te verzorgen. Maak een lekkere geurskaars aan en dan gaan we verder met mijn routine die ik volg op het einde van elke dag.

Om mijn huid te ontdoen van al het vuil en de makeup resten, begin ik mijn avondroutine met de Advanced Precleanser van Rainpharma. Dit is mijn favoriete product van het #madeinBelgium merk. Als het op makup verwijderen aankomt, doet het wonderen. Zelf de eeuwig onmogelijke waterproof mascara komt eraf. Omdat dit een precleanser is, cleanse ik een tweede keer met de Ren Rosa Centifolia Cleansing Gel. Daarna gebruik ik de Cucumber Herbal Alcohol-free Toner van Kiehl's om er zeker van te zijn dat alle vuiltjes weg zijn en om mijn huid op te frissen. Voor de ogen gebruik ik voor de zekerheid een watje gedrenkt in Bioderma Miscellaire water.

Als ik het me verfrist voel, begin ik terug met het opbouwen van mijn verzorgsysteem. Starten doe ik met de Estée Lauder Advanced Night Repair ||, die hernieuwt de huid en brengt er weer leven in. Zonder een goede oogcrème zou ik nooit door de drukke periodes op het werk geraken. Deze van Kiehl's is een staal die ik meekreeg bij m'n laatste aankopen. The Midnight Recovery Eye met natuurlijke ingrediënten zorgt voor en hernieuwt de gevoelige ooghuid. Om m'n routine af te sluiten, gebruik ik de heerlijk ruikende nachtcrème Nuxe Cream Prodigieuse Nuit. Zo word ik wakker met een fris, stralend en erg wakker gezicht. Dit is zo'n goede vochtinbrengde crème.

Neem je dekentje, kruip zalig in de zetel en je bent helemaal klaar voor de avond. Slaaplekker!
_________________________
Besides releasing the boobs from there prison for the day, the best feeling is removing my makeup. During the day, it feels like my face eats up the makeup. There isn't much left when I come home and I feel a layer of grease laying upon my face. As your face gets a lot to endure during the day, it is really important you take care of it. So light up a good scented candle and lets get on with my current routine that I follow at the end of each day.

To get ride of all the 'dirt' and makeup remains I start of my evening routine with the Advanced Precleanser from Rainpharma. This is my all time favorite product from the #madeinBelgium brand. It works wonders to remove makup, even the ever impossible waterproof mascara comes off. As this is a precleanser I go in afterwards with the Ren Rosa Centifolia Cleansing Gel.
After that I get in with the Cucumber Herbal Alcohol-free Toner from Kiehl's to make sure all nasty bits are gone and to refresh my skin. For the eyes I do use a cottonpad drenched in Bioderma Miscellaire water just to make sure the last bits are gone too.

When I feel refreshed and clean, I start to build up some caresystem for my skin. Starting with the Estée Lauder Advanced Night Repair || that will renew my skin over night and bring it back to life. In the busy times at work these days I couldn't get through it without a good eyecream. This one from Kiehl's is a sample that I got with a latest purchase. The Midnight Recovery Eye with natural ingrediënts takes care of the sensitive eye area and renews it as well. To top it all off I'll moisture with the most yummy smelling night cream Nuxe Cream Prodigieuse Nuit. To wake up with a fresh, glowing and really awake face, this is such a good moisturizer.

Take your blanket, snuggle up the couch and your ready for the evening. Goodnight!

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.