Daily Jewellery

Thursday, November 12, 2015





Ik hou van mijn dag in, dag uit juwelen! Ik draag elk stuk bijna elke dag en dit zijn eigenlijk vrijwel de enige die ik draag. Mijn voorkeur gaat uit naar fijne juwelen, het liefst in het goud of roze goud en zoals je kan zien, past de ring niet echt in het rijtje. Mijn vriend gaf me deze in het begin van onze relatie. Het is niet meteen eentje die ik zelf zou uitkiezen, maar hij was zo enthousiast dat ik niet gelukkiger kon zijn toen hij me de ring uiteindelijk gaf. Het feit dat hij helemaal mij zag in de ring, deed het eigenlijk voor me. Sindsdien gaat die ring mijn vinger niet meer af of het is tijdens het poetsen. De twee kettingen draag ik altijd samen, omdat ze zo perfect samengaan en een outfit net dat ietsje interessanter maken. De oorringen zijn ook zo'n paar die je overal kan dragen! Werk, date night en zelf een feestje met een felle lipkleur en mooie ketting, groot of gewoon klein en simpel.
___________________________
I love my daily jewellery! Every piece I wear pretty much every day and these are actually the only pieces I wear. My preference are dainty, gold or rose gold and as you can see, the ring doesn't match the description but this is my most special piece. My boyfriend gave it to me in the early stage of our relationship. Although it isn't a piece that I would pick out myself, he was so excited about it that I couldn't be any happier when he eventually gave it to me. The fact that he saw me in this piece just did it for me and since then it doesn't leave my finger unless I'm cleaning. The two necklaces I always wear together as I find they fit perfectly together. They make a simple outfit that bit more interesting. And those earrings are the perfect thing to wear everywhere. Work, date night and even a party with a bold lip and statement necklace or just simple, these are essentials in my wardrobe.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.