Buy local: Laura Jewelry Designer

Thursday, February 18, 2016



Tijdens de kerstperiode was het mijn mama die mijn naam trok uit de hoed. Zij was mijn Secret Santa en koos een leuk en verrassend geschenk uit. Ik ben een grote fan van #madeinblegium producten, producten die hier geproduceerd en verkocht worden. Dat daar soms een prijsje aan hangt, daar kan ik mee leven.

Het feit dat het cadeau van mijn mama uit het Kortrijkse kwam, vond ik al erg leuk op zich. De armband van Laura Juweelontwerp die erin zat, dat was wat minder mijn stijl en zou wat beter bij mijn zus gepast hebben, maar om die reden kan je natuurlijk ruilen. Voor de prijs van de armband kon ik twee paar oorringen aan de haak slaan. De zilveren ringen vind ik erg mooi en draag ik zo goed al dagelijks. Normaal gesproken vind ik een gouden kleur mooier, maar waar vroeger mixen van zilver en goud een no go was, kan dit nu dus wel. Daarnaast zijn de gouden balletjes een leuke afwisseling. Als het zonlicht op ze valt geven ze een mooie, warme gloed zoals op de eerste foto.
Laura maakt alle juwelen zelf in haar shop en daar kan je haar ook aan het werk zien.

Prijzen zijn bij Laura Juweelontwerp zijn betaalbaar. Uitvoeringen kunnen telkens in het goud verkregen worden en ook op aanvraag maakt Laura een ontwerp naar jouw wensen. Ik ben alvast in mijn nopjes met mijn nieuwe oorringen, loop er maar zeker even langs.
_________________________

During the Christmas period my mom picked my name out of the hat. She was my Secret Santa and picked out a surprising gift. I am a big fan of products that are #madeinbelgium, products that are produced and sold in Belgium. That there is a price to pay sometimes, I can live with that.

The fact that the present my mom bought came from Kortrijk itself, I found superbe. The bracelet from Laura Jewelry Design that came in the box, wasn't really my style, more like my sister's, but for that reason you can exchange. I got to pick out 2 paires of earrings for the price of the bracelet. The silver rings I find so beautiful and I wear them every day. Normally I more like a gold kind of girl, but where mixing up gold and silver were a no go before, all that has passed. The second pair are a pair of 'golden' pearls are good to change it up again. When the sun rayes fall upon them, they give such beautiful, warm glow, such as you can see in the first picture.
Laura makes all the pieces herself in her shop and you can also see her working when walking by.

Prices at Laura Jewelry Design are affordable. Designs can be obtained in gold as well en customized pieces are also possible. I am very happy with my new pairs, do walk by if you find the time.

Laura Juweelontwerp
Wijngaardstraat 3
8500 Kortrijk

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.