A perfect bouquet with Bloomon

Sunday, April 10, 2016





Verse bloemen maken me zo gelukkig. Ze geven kleur in je huis en doen het heerlijk ruiken. Mijn kennis loopt niet bepaald ver, maar pioenen en tulpen zijn veruit mijn persoonlijke favorieten. Liefst koop ik mijn bloemen op de markt, want die uit de supermarkt doen het meestal niet lang. Dat heb ik ook met veel bloemenwinkels, daar heb ik al zo vaak voor gehad dat de bloem helemaal in bloei stond, dat er maar weinig genieten aan was. Daarnaast gebeurd er weinig spannends en lijken die boeketten allemaal sterk op elkaar, zonder veel fantasie.

En dan was er Bloomon! Ontstaan door 3 heren die je met hun bloemen een goed gevoel geven, maar daarnaast ook een volledig andere aanpak hebben dan zowaar elke bloemwinkel in je stad of dorp. De boeketten die zij leveren zijn verbluffend mooi en doen de bloemen helemaal tot hun recht komen. Een voor een zijn het eyecatchers in het boeket en samen is het vuurwerk voor in je huis. Wat ik geniaal vind aan deze service, en waar ik ook 100% tevreden mee ben, is dat de bloemen rechtstreeks van de kwekers komen en die zo snel mogelijk bij je thuis geleverd worden. Dit om een maximum aan genot uit je bloemen te halen.

Toen ik hoorde dat ze ook, eindelijk, in Kortrijk gingen leveren, kroop ik maar al te snel achter mijn computer om een bestelling te plaasten. Eerst de keuze uit de grote van je boeket (en of je een vaas wil), je gegevens invullen, leveringsperiode kiezen (wekelijks of maandelijks) en betalen. Daarna ongeduldig wachten tot ze langskomen.
Ondertussen kan je misschien je vrienden aansporen om met jouw code ook een bos bloemen te bestellen. Zo spaar jij Bloom punten en ontvang je leuke accessoires voor in je huis.

De bloemen worden geleverd met een groot karton eromheen, zodat ze niet beschadigd worden. Dit karton houdt een zakje voeding voor de bloemen en ook heel wat informatie om je te helpen met de bloemen. Na een week staat m'n boeket nog mooi en volledig in bloei. Sommige bloemen hangen al met hun oren, maar elke bloem is natuurlijk anders. Het straalt nog steeds in huis en dat vindt ik fijn!
Ik hoop dat ze nog een kleine week redden en dan kijk ik al uit naar het nieuwe boeket van volgende maand. Hou instagram in de gaten voor een foto!
_________________________

Fresh flowers make me so happy. They bring colour in the house and make it smell delicious. My flower knowledge doesn’t reach far, but peonies and tulips are by far my favourites. Because flowers in the supermarket tend to let their heads down far too quick, I love to buy mine on the weekly market. Also a lot of flower shops haven’t got good quality flowers. I had it so many time before that when buying a bouquet, the flowers were already in full bloom so there was little to non to enjoy. Besides that, almost every bouquet looks the same: little excitement, without much imagination.

And then there was Bloomon! Created by 3 gentleman who give you a good feeling with their flowers, and besides that they also have a total different view as most shops in your town. The bouquets they deliver are astoundingly pretty and make all flowers shine. Every one of them are an eyecatcher in the bouquet and together they are fireworks to decorate your house with. Flowers arrive directly from the growers and will be delivered as soon as possible. I believe that is genius about their service and I agree that this gives you maximum enjoyment from your flowers.

When I got to know that they would, finally, deliver in Kortrijk, I was rushing towards my computer to put in the order. First you choose the size of your bouquet (and if you want a fitting vase), fill in your details, choose your deliver date and hour (weekly or monthly) and settle the amount. After that it’s just a impatient period of waiting for your flowers to arrive.
Meanwhile you can let your friends know about your experience and make them use your personal code to get flowers themselves. That way you earn Bloom points that will be replaced with accessories for your house.

The flowers are delivered with cardboard around them for protection. The cardboard holds a sachet with nutrition for the flowers and some information to help you care for them. After a week, my bouquet still stands beautifully and in full bloom. Some of the flowers are letting their head down, but every flower is different of course. They keep on shining in the house and I love it! I hope they stand strond for one more week and then it’s all about longing for the next bouquet. Keep an eye on Instagram for a picture!

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.