Beautyhaul

Sunday, April 17, 2016




Vooraleer ik make-up en verzorgingsproducten aanvul in mijn kast, moeten vooraf gekochte producten eerst opgebruikt worden. Echter af en toe hou ik ervan om toch even langs die wishlist te gaan en enkele zaken op te pikken. Meestal is dat een van mijn favoriete producten die op is of een kleinigheidje die er al even opstaat.

Sinds mijn oogcontouren al een hele tijd erg droog en pijnlijk zijn, begonnen die plekjes erg te prikken bij het aanbrengen van mijn huidige oogcrème. Ik was dus op zoek naar iets anders, misschien iets goedkoper. Eerder was ik al een fan van andere producten Aldi verzorgingsproducten, en nu pikte ik even hun oogcrème in het assortiment op. Fris en trekt snel in, ik ben benieuwd naar het resultaat.

Mijn favoriete spons was ook dringend aan vervanging toe. Ik geef toe dat ik die eigenlijk veel meer zou moeten wassen, maar gelukkig hoe je geen fortuinen uit te geven voor de Real Techniques Miracle Complexion Sponge. Broodnodig in de badkamer is ook de Sugar Scrub van Rainphama. Deze kan ik niet missen als het op mijn droge benen aankomt. Zelf de boyfriend is fan.

Op vele blogs kwam ik het Origins Clear Improvements masker tegen voor onzuiverheden. Toen ik bij Parfuma in Antwerpen de stand van Origins zag kon ik me niet bedwingen. Deze moest gewoon mee naar huis voor mijn kin en neus. Het zwarte kleurtje zal wel een raar zich zijn, maar ik moet deze nog even uitproberen.

Als laatste nog 3 make-up producten. Ik verloor mijn Zoeva Rosegold eyeliner/eyebrow borsteltje en sindsdien was er geen winged eyeliner meer. Het is me nog steeds een vraag waar het achtergebleven is. Nu kocht ik opnieuw een pen en hij werkt zo zalig fijn! Daarnaast een toffe crème highlighter van & Other Stories en een nieuwe Maybelline Fit Me concealer.

Ik zie het weer volledig zitten om alles uit te proberen en ik hoop dat er enkele schatten bij zitten. Laat me zeker weten of je van een van de producten een review wil!
__________________________

Before I start restoring my make-up and other skincare products in my cupboards, I have to use up previously purchased products. However, occasionally I like to do to run over my wishlist and pick up a few bits and bobs. Most of the time these are my favorite products or some little pleasures.

Since my eye area has been very dry and sore, those platches really began to sting when applying my current eye cream. So I went on looking for something else, something cheaper. I already was a fan of other Aldi skincare, so it was only a matter of time before I would try out their eyecream. It feels fresh and absorbs quickly, I'm curious about the result.

My favorite sponge was also in an urgent need of replacement. I admit that I really should clean it out a lot more, but thank god you don't need to spend a fortune for the Real Techniques Miracle Complexion Sponge. I also badly needed to restock on the Sugar Scrub from Rainphama. When it comes to my dry legs, this I can't miss in my bathroom. Even the boyfriend is a fan.

On many blogs I came across the Origins Clear Improvements mask against impurities. When I saw the Origins booth in Parfuma in Antwerp, I couldn't control myself. This just had to come home with me for my chin and nose. The black colour will be a strange I suppose, but I have to try out it for a while.

The last bits are 3 makeup products. I lost my Zoeva Rose Gold eyeliner/eyebrow brush and since then I stopped wearing a wing. I am still in pain and I am still wondering where I left it behind. Well instead I bought a pen again and it works really easy and fine! In addition, a nice cream highlighter from & Other Stories and a new Maybelline Fit Me Concealer.

I am looking forward to try out all the new bits and I hope that there are some treasures in the mix. Let me know if you want one of the products to be reviewed on the blog!

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.